محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

سومین دندون عسلم

1391/3/6 9:11
نویسنده : مامان
269 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه عزیزم سومین دندونت  دیروز جمعه ٥/٣/٩١نیش زدههوراتشویق

تو این همه برو بیا و ناراحتی بیماری بابا این خبر خوبی بود . دندون چهارمت هم داره دیده میشه و بهمین زودی ایشالا رونمایی میشه خنده

دیروز (جمعه) صبح رو پیش خاله راضیه موندی خونه خودمون و من بازم مثل روز قبل در رفت و آمد بین خونه و بیمارستان .ساعت ١٠ که اومدم خونه شیر خوردی و خوابیدی بعد از بیدارشدنت بردمت خونه خاله مریم و من تا ساعت ٢ بیمارستان بودم .

ساعت ٢ که اومدم دوباره خوابیدی من هم خیلی خسته شدم و بعد از نهار یه خواب خیلی کوتاه -اما تو بیدار شدی ومن هم به ناچار بیدار شدم وقت تمام

خیلی خسته بودم و سرم به شدت درد میکرد آخ. تا غروب نرفتم بیمارستان - خاله مریم واسه بابا حلیم درست کرد و من هر چی سعی کردم که تورو بخوابونم و بعد برم نخوابیدی - ناچار من هم رفتم بیمارستان اما تازه رسیده بودم که خاله زنگ زد که محمد طاها خوابش میاد و گریه میکنه و من هم برگشتم .

خاله مریم تورو آورده بود توی محوطه آپارتمانشون و داشتی بازی بچه ها رو تماشا میکردی دیگه بالا نرفتم و از همونجا با خاله و حنانه و یگانه اومدیم خونه خودمون . خاله اینا تا شب بودن و بعد رفتن .

بعد از رفتنشون تو خوابیدی . مامانی اومد خونه ما تا ما تنها نباشیم من هم از فرصت استفاده کردم و رفتم یه سری به بابا زدم و اومدم خونه .یه قرص خوردم و خوابیدم خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ویدئوپائیز
6 خرداد 91 11:34
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود.... ادامه مطلب رو در fallvideo.viablog.ir ببینید.
خاله رایان
7 خرداد 91 0:40
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین و پسر خیلی ناز و بانمکی
به وبلاگ رایان سر بزنید منتظر راهنمایی شما هستیم
اگر دوست داشتید لینک کنیم منظرم


سلام ممنونم عزیزم
وبلاگمون هنوز تا اون چیزی که دوست دارم بشه فاصله زیادی داره ،بهر حال ممنون -خوشحال میشم لینک بدیم اما آدرس سایتت باز نمیشه عزیزم