محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

پروژه از شیر گرفتن محمدطاها

1392/1/31 23:43
نویسنده : مامان
233 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که تصمیم گرفتهام از شیر بگیرمت . به خاطر همین هم یه چند روز بود که شیر روز رو کم کرده بودم . به شیر نخورد از صبح تا ظهر عادت داشتی آخه من سر کار بودم اما 7 صبح شیر میخوردی و ظهر هم منتظر بودی که تا از راه برسم شیر بخوری.

دیر اومدن های گاه و بیگاهم و اینکه دیگه 7 صبح شیر نمیدادم بهت باعث حذف شیر در ساعات صبح شد.اما ظهر حتما شیرو میخوردی و بعدازظهر ها هم یه بار دیگه و شب هم موقع خواب و در طول شب هم به دفعات .

شیر بعدازظهر هم یه چند روزی حذف کردم ولی در مقابل شیر نخوردن در طول شب خیلی مقاومت میکنی .

یه شب برای شیر خوردن یه ساعت با صدای بلند گریه کردی و تو بغلم پیچ و تاب خوردی تا اینکه من طاقت نیاوردم و تسلیم شدم .

دیشب چندین بار برای شیر خوردن بیدارشدیو حدود ساعت 4.5 -یا 5 صبح میخواستم شیر بهت ندم که باز هم به گریه متوسل شدی .

اینبار اما سربه راه تر بودی و هر از گاهی در میانه گریه هات ساکت میشدی و به داستانهایی که از سر ناچاری برات سرهم میکردم گوش میدادی و بعد دوباره یادت میومد و گریه رو از سر میگرفتی و بازهم من تسلیم شدم .

اما شیرو که خوردی خوابیدی و من که بردمت خونه مامانی خواب بودی .

ظهر که زنگ زدم خونه مامانی خاله راضیه گفت خوابیدی و من تنها رفتم خونه .بعداز نهار اومدم پیشت و یه بستنی بزرگ هم واست خریدم . هنوز خواب بودی ساعت حدود 4.5 بیدار شدی من قایم شدم و مامانی بهت بستنی داد تا بخوری و یه کم شارژبشی .(هرچند تو با دیدن کیف من فهمیده بودی من اومدم . مامانی گفت که مامان کیفشو جا گذاشته و تو گفته مامان بغل نه  یعنی مامان منو بغل نکرده.)

بعد از خوردن بستنی من اومدم و تو با دیدنم اونقدر شاد شدی که دور هال میدویدی .

خونه مامانی موندیم و کلی بازی کردیم و عصر بردمت پارک و بعد خونه خاله مریم و هر از گاهی هم یه خوراکی بهت میدادم که یاد جی جی نکنی .

تا شب ساعت 10.5 شیرنخوردی .(حدود 17 ساعت )

احسنت به تو خیلی خوب طاقت آوردی . اگه همینطور همکاری کنی عالی میشه عزیزم

ولی خوب دلم خیلی واست سوخت دیگه شب مثل آدمهای خمار بودی.

وقتی اینطوری میدیدمت بغض گلومو فشار میداد ولی چه میشه کرد این مرحله رو هم همه باید بگذرونند .

دعا میکنم تو و همه نینی ها این مرحله رو راحت سپری کنند  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)