محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

چکار باید کرد ؟!

1391/8/3 0:35
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که خیلی جیغ میکشی.

این شده واسه من یه مشکل بزرگ -چون نمیدونم چطوری با این رفتارت باید برخورد کنم که از سرت بیفته ،تازه فقط که من نیستم ،نمیتونم عکس العمل بقیه رو نسبت به این رفتارت کنترل کنم .

یکی هی تذکر میده که جیغ نکش .. یکی میگه موقعی که جیغ میکشه بی محلی کنید و..

حالا من موندم چکارکنم .

بطور کلی میدونم که وقتی یه چیزی یا کسی ناراحتت میکنه در اعتراض به اون جیغ میکشی .اما بعضی وقتا واسه آدمهای اطرافت جیغ میکشی که این کار خصوصا توی مهمونی ها خیلی آزار دهنده استآخ افسوسمثلا یکی میاد جلو و میگه محمد طاها چطوری ؟.. و تو یه دفعه سرش جیغ میکشی و دستت رو تکون میدی که یعنی برو کنار بابا تعجبسوالیعنی کلا این میشه طرف مقابلتعجب و این هم میشم مننیشخندخجالت.

واقعا موندم چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)