محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

تابستان داغ

1391/4/20 10:42
نویسنده : مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روزه هوا خیلی خیلی داغ شده ،درست به همون اندازه که خودت میگی : ددداااغ. تو هم که خودت شدیدا گرمایی هستی .گرمای شدید هوا و گرمایی بودن تو باعث شده تمام ناحیه گردنت عرق جوش بشه . دیروز بردمت دکتر یه پماد داد و گفت هرروز ببرمت حموم  تا کمتر اذیت بشی .

پارسال هم که تازه به دنیا اومده بودی همین مشکل رو توی تابستون داشتیم ،من فقط دنبال لباسای یقه باز و نخی و خنک هستم که به راحتی ات کمک بیشتری بکنه ،حالا مهم نیست خیلی خوشگل نباشن چون اگه تو توش ناراحت باشی خوشگل بودن لباس ارزشی نداره .

واسه همین هم چند تا تاپ نخی واست گرفتم که بیشتر اونها رو بهت میپوشونم ،مگه مواردی که بخوایم بریم مهمونی یا.. . توی چند تا از عکسات هم تنت هست .چکار میشه کرد ؟؟؟!!! 

خداکنه هوا زودتر خنک شه هم به خاطر تو که خیلی گرمایی هستی هم به خاطر همه کسایی که باید روزه بگیرن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

رادین عشق زندگی
23 تیر 91 0:17
کوچولو ناز نازی من تولدت میبارک
مامان بهار
23 تیر 91 0:24
عزیزم تولدت مبارک تو یه روز با امیر علی جونه من فرق داری
سمانه(مامان محمدرهام)
23 تیر 91 2:55
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککک


مرسی عزیزم -لطف کردین به ما سرزدین - باز هم به دیدن ما بیائید.

مامان زهرا
23 تیر 91 11:48
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
مامان عادله
23 تیر 91 14:47
سلام آقای من تولدت مبارک اهی هزار ساله شی
سپیده
23 تیر 91 20:37
سلام. تولدش مبارک. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید.