محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

سفر به آق قلا

1395/4/22 13:09
نویسنده : مامان

کلا مسافرت کوتاه و فشرده ای بود . تعطیلات عید فطر امسال دو روزه بود روز سوم هم افتاده بود به جمعه . این بود که تدارک یه سفر کوتاه رو دیدیم به آق قلا . چون یکی از دوستان صمیمی مامان اونجا زندگی .

صبح نماز عید فطررو توی مسجد ولیعصر خوندیم و بعد از نماز حرکت کردیم . ازجاده کیاسر رفتیم و صبحانه رو هم کنار مزارع خیار کیاسر خوردیم . نهار رفتیم اکبر جوجه گلوگاه و با اینکه اکبرجوجه در کل دوست نداری چون گرسنه بودی خوردی .

حدود ساعت 4 یا 4.5 هم رسیدیم آق قلا.

بعدازظهر یه مهمونی رتیم و بقیه روز تا پاسی از شب برای تو فقط و فقط به بازی گذشت .

بازی توی شهربازی جیحون اونم تا پاسی از شب . خیلی بهت خوش گذشت . منکه داشتم از خواب غش میکردم

شب رو به زور خوابوندمت .

پنج شنبه صبح رفتیم جمعه بازار و تو با اصرار دو تا جوجه اردک ناز و خوشگل خریدی . نهار رو چکدرمه ترکمنی خوردیم . و بعد از نهار برنامه جنگل های گرگان رو داشتیم اما چون هوا بارونی شد سفرمون رو به سمت ساری ادامه دادیم . شب رو بهشهر موندیم و فردا صبحش یکمی آب بازی توی دریای فرح آباد و سپس اعزام به سوی سمنان .