محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

کودک باهوش من

1392/4/6 20:56
نویسنده : مامان
716 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، خیلی خوشحالم که میبینم که تو اینقدر باهوش و ذکاوت هستی .

هنوز ٢ سالت نشده ،٧ تا از رنگها رو به اسم میشناسی .( الان ١ سال و ١٠ ماهه هستی) 

قرمز( که البته میگی  :مرقز  لبخند)- آبی - صورتی (صوتی تی ) - سبز - زرد- سفید(ایفید)- نارنجی ( یه چیزی مشابه نارنجی میگی )

من ندیدم بچه ای تو این سن رنگها رو اسم ببره - (شاید هم معمولی باشه من ندیدم نیشخند)

من هم هرروز رنگها رو باهات کارمیکنم تا رنگهای بیشتری یاد بگیری ، البته خودت هم خیلی علاقه داری و هر شیئی که به دستت میرسه سعی  میکنی رنگشو بگی .

هر چیزی هم که رنگ یا اسمشو نمیدونی  میگی :(آآآ ء ؟ ) ومن هم برات میگم تا یاد بگیری .

خیلی هم به نقاشی علاقمند شدی و مدت زیادی از وقتت رو به نقاشی میگذرونی و از من میخوای تا شکلهای درخواستی رو برات بکشم .

خودت هم یه چیزایی میکشی.مثلا الان بهت بگم دایره بکش یه خط گرد بسته میکشی البته ممکنه خیلی گرد نباشه ولی این نشون میده که دایره رو می شناسی . البتهدایره کشیدن رو حنانه و یگانه یادت داده اند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
6 خرداد 92 8:56
سلام مامانی ممنون که به وب ما اومدید ما هم با خوشحالی شما رو لینک کردیم
مامان ایلیا نفس
7 خرداد 92 14:08
سلام اومدم وبتون رو دیدم و مطالب از شیر گرفتن رو دیدم منم تقریبا همین کار ها رو کردم ولی از وقتی زمین خوردم هر دو زانوهام دچار مشکل شدن والان خونه نشین شدم بخاطر همین نمیتونستم به پسرم شیر بدم وگرنه قبلا فقط موقع خواب بهش شیر میدادم.الان ترسم از ضربه ی روحی است که پسرم با این همه گریه و غصه ای که میخوره چیزیش نشه.ولی الان بیشتر میدونم چکار کنم خیلی ازتون ممنون که پاسخ دادید
مممم
24 مهر 92 2:54
دختر من هم قبل دو سالگی همه رنگها رو میشناخت حدود 7 8 تا . آفرین به این بچه های باهوش