محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

شیرین کاری

1391/9/12 0:09
نویسنده : مامان
183 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سر ظهر  یه کم غذا ریختم توی پیاله - سفره رو انداختم به محمد طاها گفتم بیا غذا بخور گفت : نه

من واسه اینکه تحریکش کنم عروسکشو گذاشتم سر سفره و پیاله رو گذاشتم جلوش  گفتم : جوجو بیا غذا بخور  و رفتم دنبال کارم توی آشپزخونه .

چند دقیقه بعد که برگشتم .....

من و جوجو

بعععله محمد طاها نشسته بود وسط سفره و جوجه رو گذاشته بود جلوش و با قاشق غذا میریخت تو حلقش .(بابا من کی اینجوری بهت غذا دادم آخه )

یعنی منو میگی  فوران احساس نمیدونستم چکار کنم ...تعجبلبخندقهقههبغلماچ

تازه اون وسطا خودش هم یکی دو قاشق غذا خورد

123

یکی من ......       یکی جوجو .....

134

 

آفرین جوجو ... بخور قوی بشی

این مطلب دقیقا مربوط به امروز شنبه 11آذر91 میشه که داغ داغ گذاشتمش اینجا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)