محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

پسر شیرین من

1391/8/19 22:40
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی شیرین شدی . چند تا کلمه جدید هم یاد گرفتی .

هر حرفی هم که بهت میزنم کاملا متوجه میشی و اجرا میکنی. مثلا چند روز پیش گفتم بروپیاله ات رو بیار واست شیرینی بذارم ،با اینکه پیاله ات توی یه اتاق دیگه بود رفتی و آوردی .تشویق

دو سه روز پیش اولین جمله کوتاهت رو گفتی (خونه مامانی بودی )،جمله این بود : دووود  دفت(یعنی عمو داود رفت )

امروز هم که جمعه بود و خونه بودیم هی تمرین میکردی : دایی دفت ،آزه  دفت

به این پشتکارت آفرین میگم وقتی یه چیز جدید یاد میگیری هی تمرین میکنی .

بیشتر وقتایی که خونه ایم با من حرف میزنی و من هم جوابتو میدم ،البته از کلمات نامفهومت سر در نمیارم و یه چیزی میگمنیشخند و بعد تو ادامه میدی ( مثلا میگم راست میگی - چه جالب !) ولی تو انگار داری یه مسئله کاملا پیچیده علمی رو توضیح میدی عینکبا جدیت تمام صحبتت رو ادامه میدی و این قضیه 10-15 دقیقه ای طول میکشه .

فکر کنم بچه پرحرفی باشیخندهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)