محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دریا و محمد طاها

1391/5/1 15:20
نویسنده : مامان

چهارشنبه پیش صبح خیلی زود ،وقتی که هنوز خواب بودی حرکت کردیم . با مامانی و بابایی و خاله ها و خاله مریم و عموداود و حنانه و یگانه.رفتیم برای یه سفر سه روزه به شمال .

این اولین باری است که شمال رفتی .

برای نهار فریدونکنار بودیم بعد از نهار و استراحت رفتیم دریا ،اما متاسفانه دریا طوفانی بود ناراحت. کلا هوا گرم و شرجی بود و ما خودمون رو برای یه آب بازی حسابی آماده کرده بودیم که نشد .

حنانه و یگانه کنار ساحل مشغول بازی با شنها شدند و اولش تو به شنهایی که به دست و پای اونها چسبیده بود نگاه میکردی و میگفتی : اه ه ه ه زبان اما بعدش کم کم از این بازی خوشت اومد و خودت هم نشستی و حسابی شن بازی کردی ، اما وقتی موج دریا به طرفت میومد میترسیدی و سریع میپریدی بغل مامان .

روز دوم هم هوا کمی بارونی بود و نتونستیم بریم جنگل ، فقط بازار و  و باز هم دریا.

این دفعه دیگه علاوه بر شن بازی ،آب بازی هم میکردی و از موجها هم نمیترسیدی . حسابی خودتو شنی کردی  که دیگه عوض کردن لباس و شستن دست و پا جواب نمیداد  واسه همین وقتی  از دریا برگشتیم خاله مریم بردت حموم و باوجود جیغ و داد و گریه  تو رو شست .

شب هم کنار دریا رفتیم و همونجا شام خوردیم که تو کلا خواب بودی.

روز سوم که رفتیم دریا دیگه نه از موج میترسیدی  نه از دریا ، حنانه و یگانه توی شنها چاله درست کرده بودند ( مثلا  استخر) و موج که میومد پرازآب می شد و تو شاید هزار بار رفتی توی این چاله و اومدی بیرون و با دست میکوبیدی روی آب و ذوق میکردی .

چند باری هم چهاردست و پا سمت دریا رفتی ،میخواستی بری توی آب تعجب. هی به دریا نگاه میکردی و ذوق میکردی و میگفتی :ددددددددددر  (یعنی دریا)بغل

آدمهایی که اطراف ما نشسته بودند همه از دیدن نحوه بازی کردنت توجهشون به تو جلب شده بود و چند نفر هم ازت فیلم و عکس گرفتند .

آقایی میگفت فیلمشو بگیر بذار اول فیلم عروسیش لبخند.

متاسفانه اون روز آخر دوربین دم دستم نبود اما با موبایل خاله راضیه چند تا عکس ازت گرفتم . خلاصه که خیلی بهت خوش گذشت .

بعد از نهار هم برگشتیم سمت سمنان .

لا لا

خوابیدن ،کنار دریا با صدای امواج چه مزه ای داره ...

اولین روز شن بازی کنار دریا ......آغاز بازی ( خیلی تمیز و با احتیاط بازی میکردی )

شروع بازی

اینم آخر بازی .......

روز اول - آخر بازی

روز دوم شرو ع بازی .....روز دوم ... شروع

روز دوم .... پایان بازی با شن ها !!!!!!!!!!!

پایان روز دوم

روز سوم رو دیگه خودتون تصورش رو بکنید چه شکلی میشه .........!!!!!!!!!