محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

محمدطاها عسل مامان و بابا

ورود به پیش دبستانی

1394/8/9 8:05
نویسنده : مامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

بالاخره رفتی پیش دبستانی

خیلی منتظر این روز بودی . هی میگفتی پس کی میرم پیش دبستانی. بالاخره اون روز رسید .

وقتی لباس فرم پیش دبستانی روگرفته بودی کلی خوشحال بودی . هر کس میومد خونمون لباستو نشونش میدادی .

خیلی احساس بزرگی میکردی و به پیش دبستانی رفتنت افتخار میکردی .

میگفتی من یه کلاس رفتم بالاتر . الان بیشتر از یه ماهه که دیگه پیش یک میری و جزو بزرگهای مهد محسوب میشی .

البته سال دیگه هم باید بری پیش دو.چون آخرای نیمه اول سال هستی تو کلاس تقریبا از همه کوچکتری . قد و قواره ات هم که یکم ریزه است . اما زرنگ کلاسی . مربیت خیلی راضی هست از کارات و میگه تو کلاس هم زرنگی ، هم پسر خوبی هستی .

آفرین پسرم من بهت افتخار میکنم .آرزو دارم  پله های ترقی رو روز به روز طی کنی و به بالاترین مدارج برسی پسر نازنینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)